183 Days Trend it up - Lesky na rty


Krásnou středu :)


Není to tak dlouho co si značka Trend it up pod sebe udělala pod značku 183 days. Podle všeho značka, která nabídne produkty na určitou dobu, a tím se staly i tyto lesky na rty. Chytla jsem je vlastně na poslední chvíli, bylo tam těchto pět odstínů.  V regálu na mě čekaly jak na smilování, a nejlepší na tom bylo, že jen za 30Kč jeden, tak jsem rovnou vzala všechny :-). 

Lesky mají pár pro a samozřejmě pár proti. Výběr odstínů není zrovna rozsáhlý. Bohužel ten, který nejvíce sedí mě je 040 SYRUP , je růžový a živý, zbytek? No uvidíte samy :-)

- Omluvte prosím fotografie mých rtů, jsem nemocná, takže okolí rtů není ve své formě -
Děkuji za pochopení :D



040 SYRUP

010 HONEY 
050 SOY SAUCE


020 FUNK

030 JAM
Lesky jsou na první pohled co se fotografií týče krásné, dokonalé že? Ale fotografie klamou. Možná mé rty nejsou dělané na rtěnky, lesky a různé tyto vymoženosti, nikdy jsem moc rtěnky nenosila, vlastně do dnes nenosím. Vždy jsem trpěla a trpím na suché a popraskané rty, takže to byl jeden z hlavních důvodů, popraskané rty dělají po lesku a rtěnkách různé mapy a to se na mě vážně nelíbí, kdo na to trpí, tak ví.

Věřím, že k make upu tyto lesky můžou vypadat skvěle, ale asi také záleží na člověku. Někdo má rád jemné odstíny, pro mě jsou zvladatelné jak první odstín a poslední, ale zbytek bude asi pro někoho odvážnějšího :). Lesky jsou poněkud dosti husté, takže i nanášení není zrovna hračka.

Pro mě plusů moc není, spíš více mínusů, jediné co je na tom super je snad ta cena, jinak bohužel nemohu nic pochválit, odstínů na výběr moc není, a když už si nějaký zamilujete, tak bohužel si ho nebudete moc kupovat pokaždé co dojde, protože tato pod značka má jen určitou dobu trvání jeho produktů.

Určitě napište Váš názor, pokud tyto lesky znáte.


0 komentářů:

Okomentovat